РЕКОМЕНДАЦІЇ ПРИ РОБОТІ З ЄДРД

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПРИ РОБОТІ З ЄДРД

Загальні рекомендаціїпри роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених навиконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр)

Перед початком роботи з Реєстром:

  • потрібно отримати електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП) в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (далі – АЦСК). Перелік АЦСК можна переглянути за посиланням: http://czo.gov.ua/status-ecp;
  • потрібно мати персональну електронну поштову скриньку (у разі відсутності персональної електронної поштової скриньки потрібно її створити). Рекомендуємо у назві поштової скриньки не використовувати символи “-”, “_”. Також не рекомендується використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru);
  • для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Для встановлення інтернет-браузера Google Chrome Ви можете перейти за посиланням:                               https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html.

Початок роботи з Реєстром:

  • необхідно перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua/login;
  • правильно обрати АЦСК, який Вам видав ЕЦП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа ЕЦП, натиснути “Увійти”;
  • при реєстрації обов’язково слід перевірити правильність Ваших даних, а саме П.І.Б. (має бути українською) та ІПН. У разі виявлення розбіжностей необхідно припинити реєстрацію та звернутись до АЦСК, який Вам видав ЕЦП (отримати новий ключ з правильними даними) та здійснити реєстрацію з новим ключем; 
  • при реєстрації правильно вказуйте адресу персональної електронної поштової скриньки (на цю адресу буде направлено лист підтвердження реєстрації) та Ваш номер телефону (у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні ЕЦП);
  • для завершення реєстрації необхідно увійти до Вашої поштової скриньки (вказаної при реєстрації), відкрити електронний лист “Підтвердження реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій” та перейти за посиланням. Якщо у вхідній пошті немає листа підтвердження реєстрації перевірте папку “Спам”.  

Навчальне відео ізреєстрації у Реєстрі:

  • якщо при спробі входу до Реєстру система видає помилку при зчитуванні ключа або іншу, пов’язану з використанням Вашого  ЕЦП, Ви маєте можливість перевірити Ваш електронний цифровий підпис за допомогою online-сервісу шляхом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign

Результатом успішної перевірки буде повідомлення: ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО.

Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, зверніться до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ключ;

Заповнення декларації (повідомлення про суттєві зміни у майновому стані)

  • після створення нового документа послідовно заповнюйте відповідні розділи. Для коректного збереження внесеної інформації та переходу до наступного розділу використовуйте відповідну кнопку у кінці кожного розділу;
  •  

https://nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2019/03/image.png

  • у Реєстрі можна здійснити збереження чернетки документа та продовжити роботу пізніше. Для того, щоб внесена персональна інформація зберігалась, Вам потрібно працювати з документами на одному комп’ютері в одному інтернет-браузері (рекомендується Google Chrome);
  • якщо при заповненні окремих розділів постійно виникають помилки, спробуйте видалити дані цього кроку за допомогою кнопки у верхньому правому куті розділу та заповніть цей розділ знову.

 

Вирішення технічних проблем

1. Якщо після реєстрації у Реєстрі на вказану поштову скриньку Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і при повторному вході до Реєстру видається помилка: “Ви не підтвердили E-mail”, потрібно: 

Перевірити папку “Спам” Вашої електронної поштової скриньки та у разі відсутності листа підтвердження звернутися до служби технічної підтримки (інформація, яку необхідно вказати для розгляду Вашої заявки при направленні на адресу support@nazk.gov.ua наведена нижче).

УВАГА! Якщо не надійшов лист підтвердження, НЕ ПОТРІБНО отримувати новий ЕЦП. Це не допоможе вирішенню Вашого питання, а навпаки тільки ускладнить його.

2. Якщо після реєстрації у Реєстрі Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і вже отримали новий ЕЦП, потрібно:

Написати електронний лист у службу технічної підтримки support@nazk.gov.ua з Вашої персональної поштової скриньки, яку Ви будете використовувати для роботи з Реєстром. У темі листа зазначити: Не надходить лист підтвердження, ЕЦП змінено. У самому листі зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну адресу персональної електронної поштової скриньки.

Після обробки Вашого листа Ви зможете скористатись функцією “Я загубив/змінив свій приватний ключ” (навчальне відео зі зміни електронного цифрового підпису в Реєстрі наведено вище).

Уразі успішного подання заявки на зміну ЕЦП Ви отримаєте повідомлення про прийняття Вашої заявки.

Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом одного робочого дня. Спробуйте здійснити вхід до Реєстру зі зміненим ЕЦП через деякий час.

3. З інших технічних питань Ви також можете звернутись до служби технічної підтримки за адресою support@nazk.gov.ua, при цьому:

  • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

З одного технічного питання направляйте тільки ОДИН лист до служби технічної підтримки. Направляючи кілька листів Ви тільки створюєте додаткові складнощі у роботі служби технічної підтримки і тим самим затримуєте отримання відповіді на Ваші питання.

 

НОВИНИ

У 2020 РОЦІ В ДЕКЛАРАЦІЮ НЕОБХІДНО БУДЕ ВНОСИТИ УНІКАЛЬНИЙ НОМЕР ЗАПИСУ В ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ ДЕМОГРАФІЧНОМУ РЕЄСТРІ

 

З 1 січня 2020 року суб’єктам декларування при заповненні декларації необхідно буде зазначити відомості про свій унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР) та вказати відповідні номери членів сім’ї. Такі зміни до статті 46 Закону України «Про запобігання корупції» набули чинності 18 жовтня 2019 року (Закон № 140-IX).

Національне агентство наразі готує пропозиції щодо приведення підзаконних нормативно-правових актів у відповідність до нових положень Закону. Зокрема, передбачається, що Форма декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, міститиме окреме поле для зазначення УНЗР суб’єкта декларування (розділ 2.1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ» декларації) та членів його сім’ї (розділ 2.2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЧЛЕНІВ СІМ’Ї СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ» декларації).

Уразі відсутності у суб’єкта декларування або членів його сім’ї УНЗР передбачається можливість обрання суб’єктом декларування відповідного значення цього поля.

Звертаємо увагу, що правові та організаційні засади створення та функціонування Єдиного державного демографічного реєстру визначаються Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», а Порядок ведення Єдиного державного демографічного реєстру та надання з нього інформації, взаємодії між уповноваженими суб’єктами, а також здійснення ідентифікації та верифікації (далі – Порядок) затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18.10.2017 № 784.

Відповідно до заяви-анкети для внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.11.2014 № 1279 (у редакції наказу МВС від 10.07.2017 № 582), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.12.2014 за № 1586/26363, УНЗР представлений двома послідовностями з восьми та п’яти цифр, розділених текстовим символом «-».

Також пунктами 8 та 9 Порядку передбачено, що внесення до Реєстру інформації про особу та видані їй документи здійснюється уповноваженими суб’єктами у разі:

оформлення документів, якщо на цей час зазначена інформація не внесена до Реєстру або змінилася;

реєстрації місця проживання чи місця перебування;

реєстрації актів цивільного стану;

за бажанням особи, якщо інформація про неї не внесена до Реєстру.

Унікальний номер запису в Реєстрі є незмінним.

Заявник для внесення інформації до Реєстру за власним бажанням звертається до територіального органу/територіального підрозділу розпорядника Реєстру за зареєстрованим місцем проживання.

 

 

ПРЕДСТАВНИКИ НАЗК РОЗ’ЯСНИЛИ ПОРЯДОК ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПІСЛЯ ЗВІЛЬНЕННЯ

Суб’єкт декларування, який припиняє діяльність, пов’язану з виконанням функційдержави або місцевого самоврядування, має подати декларацію за період, не охоплений раніше поданими деклараціями – з 1 січня року, в якому відбулося звільнення, по день фактичного звільнення.

«Слід зазначити, що при звільненні за ініціативою працівника суб’єкт декларування має подати декларацію у день фактичного звільнення. Якщо звільнення відбувається за ініціативою роботодавця, така декларація подається суб’єктом декларування протягом 20 днів з моменту, коли працівника було звільнено», – повідомив керівник Департаменту перевірки декларацій та моніторингу способу життя НАЗК Ігор Степанов.

Вирішенню цього та інших практичних питань щодо заповнення електронних декларацій представники Національного агентства з питань запобігання корупції та Української школи урядування присвятили тренінг, який відбувся в кінці минулого тижня у Харкові за сприяння обласної державної адміністрації.

Представники Національного агентства зауважили, що відсутність даних для заповнення декларації, таких як розмір грошових компенсацій при звільненні, не є підставою для відтермінування подання декларації. Адже законом передбачена можливість тричі подати виправлену декларацію упродовж семи днів. Крім того, у разі неможливості отримати необхідні дані для заповнення декларації у вказаний термін декларант має можливість повідомити про це НАЗК в «Особистому кабінеті».

Нагадаємо, Національне агентство спільно з Українською школою урядування упродовж жовтня – грудня проводять низку регіональних тренінгів для уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції в органах державної влади та місцевого самоврядування.

 

НАЗК: СУБ’ЄКТИ ДЕКЛАРУВАННЯ МАЮТЬ 10 ДНІВ ДЛЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВІДКРИТТЯ ЧЛЕНАМИ ЇХ СІМ’Ї ВАЛЮТНОГО РАХУНКА ЗА КОРДОНОМ

 

Суб’єкти декларування у 10-денний термін мають письмово повідомити Національне агентство про відкриття ними або їх неповнолітніми дітьми валютного рахунка в закордонному банку. Такі обставини виникають, зокрема, при вступі неповнолітніх членів сім’ї суб’єктів декларування до навчальних закладів за межами України.

Про це представники Департаменту перевірки декларацій та моніторингу способу життя Національного агентства повідомили під час тренінгу «Фінансовий контроль – проблемні аспекти», який проходив цього тижня в Українській школі урядування у Києві. 

«Стаття 52 Закону України «Про запобігання корупції» передбачає додаткові заходи фінансового контролю. Зокрема, у разі відкриття суб’єктом декларування або членом його сім’ї валютного рахунка в установі банку-нерезидента відповідний суб’єкт декларування зобов’язаний у десятиденний строк письмово повідомити про це Національне агентство у встановленому ним порядку, із зазначенням номера рахунка і місцезнаходження банку-нерезидента», – заявив керівник Департаменту перевірки декларацій та моніторингу способу життя НАЗК Ігор Степанов. 

Представники НАЗК звернули увагу, що у розумінні Закону членом сім’ї є особа, яка перебуває у шлюбі із суб’єктом, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону, та діти зазначеного суб’єкта до досягнення ними повноліття – незалежно від спільного проживання із суб’єктом, а також будь-які особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі.

Нагадаємо, Національне агентство спільно з Українською школою урядування упродовж жовтня – грудня проводять низку регіональних тренінгів для уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції в органах державної влади та місцевого самоврядування.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.