Положення про комісію

                                                        Додаток 1

                                                        до рішення виконавчого комітету

                                                        Барвінківської міської ради

                                                        від 15 травня 2023 року №69/23

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, Барвінківського виконавчого комітету міської ради Ізюмського району Харківської області 

 

1. Завдання Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, Барвінківського виконавчого комітету міської ради Ізюмського району Харківської області,  порядок її утворення і діяльності

1.1. Завданням Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, Барвінківського виконавчого комітету міської ради Ізюмського району Харківської області  (далі – Комісія) є розгляд питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, які розташовані на території Барвінківської міської територіальної громади Ізюмського району Харківської області.

1.2. Комісія утворюється рішенням виконавчого комітету Барвінківської міської ради.

1.3. Персональний склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Барвінківської міської ради.

1.4. Кількість членів комісії повинна бути не менш як п’ять осіб: голова, заступник голови, секретар та інші члени.

1.5. До складу комісії входять представники правоохоронних органів з метою проведення перевірки наявності обмежень щодо отримання компенсації, передбачених абзацом третім пункту 4 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги “єВідновлення” (далі – Порядок).

1.6. До складу комісії можуть за згодою залучатися представники державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, експерти, оцінювачі, суб’єкти оціночної діяльності, виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, представники міжнародних та громадських організацій.

1.7. До участі в засіданні комісії не допускається член комісії за наявності у нього потенційного, реального конфлікту інтересів.

1.8. Комісія відповідно до Порядку:

- надає отримувачам компенсації вичерпну інформацію та консультації з питань отримання компенсації;

- розглядає заяви;

- встановлює наявність/відсутність права та підстав для надання компенсації та пріоритетного права на отримання компенсації відповідно до пункту 5 Порядку;

- забезпечує проведення обстеження пошкодженого об’єкта, в тому числі з метою встановлення факту ремонтних робіт, що виконані за рахунок інших джерел фінансування, або у разі, коли обстеження не було проведено до моменту розгляду заяви;

- ознайомлює отримувача компенсації з даними, зафіксованими для заповнення чек-листа, форма якого наведена в додатку 2 до Порядку (далі - чек-лист);

- приймає рішення про зупинення/поновлення розгляду заяви, надання/відмову у наданні компенсації відповідно до цього Порядку;

- виконує інші повноваження, що випливають з покладених на неї завдань.

 1.9. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами.

1.10. Інформація про місцезнаходження комісії, її персональний склад, порядок роботи та інформація за результатами засідань комісії (кількість розглянутих заяв, прийнятих комісією рішень тощо) розміщується на офіційному веб-сайті уповноваженого органу (за наявності).

1.11. Основною формою роботи комісії є засідання, необхідність проведення яких і перелік питань до розгляду на яких визначає голова комісії.

1.12. Матеріально-технічне забезпечення діяльності комісії здійснює Барвінківський виконавчий комітет міської ради.

1.13. Комісія може проводити свої засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет.

1.14. Засідання комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її складу.

1.15. Рішення комісії приймаються більшістю голосів її членів, які беруть участь у засіданні та мають право голосу. У разі рівного розподілу голосів остаточне рішення приймає головуючий на засіданні.

1.16. Для отримання заяв, завантаження рішень про надання/відмову у наданні компенсації голові Комісії, заступнику голови комісії, членам комісії з числа працівників Барвінківського виконавчого комітету міської ради Ізюмського району Харківської області надається доступ до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.

         2. Порядок розгляду Комісією заяв про надання компенсації

2.1. Комісія в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна:

- отримує заяви для їх розгляду;

- перевіряє надану інформацію в заяві та додані документи;

- вносить відомості про зупинення/поновлення розгляду заяви із зазначенням інформації та/або документів, які заявник повинен додати, але в межах та відповідно до пункту 13  Порядку;

- вносить результати комісійного обстеження у разі його проведення за рішенням цієї комісії;

- заповнює за кожним пошкодженим об’єктом чек-лист, результати фотофіксації пошкоджень об’єкта та визначає розмір компенсації;

- вносить відомості про надання/відмову у наданні компенсації.

Комісія має доступ та право на отримання документів та/або інформації (в тому числі конфіденційної, в порядку, встановленому законодавством) з інформаційно-комунікаційних систем державної та комунальної форми власності, необхідних для перевірки відомостей, зазначених у заявах.

2.2. Рішення комісії про надання/відмову у наданні компенсації затверджується рішенням уповноваженого органу протягом п’яти календарних днів з дня його прийняття.

2.3. Копія рішення про надання/відмову у наданні компенсації завантажується посадовою особою уповноваженого органу з накладенням електронного кваліфікованого підпису, що базується на сертифікаті відкритого ключа, до Реєстру пошкодженого та знищеного майна протягом п’яти робочих днів з дня його прийняття.

         2.4. Комісія здійснює розгляд заяв у порядку та строки, визначені Порядком.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.