Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Барвінківського виконавчого комітету міської ради за 6 місяців 2019 року

Інформація

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Барвінківського виконавчого комітету міської ради

 за    6 місяців 2019 року

Робота із зверненнями громадян у Барвінківському виконавчому комітеті міської ради за звітний період проводилась у відповідності з Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою  забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до  органів  місцевого  самоврядування,  права громадян на участь  в  управлінні  державними  справами,  а  також підвищення  ефективності роботи Барвінківського виконавчого комітету міської ради зі  зверненнями  громадян та ураховуючи необхідність об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

Для забезпечення своєчасного та якісного розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, оперативного вирішення порушених в них питань були забезпечені певні заходи, а також створені належні умови прийому громадян.

 Протягом 1 півріччя 2019 року до виконкому міської ради надійшло 59 звернень громадян. Із загальної кількості звернень 36 громадян звернулися з письмовими заявами, 23 – усними на особистому прийомі у міського голови. У зверненнях порушено 59 різних питань.

На високому рівні залишається кількість звернень громадян стосовно комунального господарства. За звітний період ця цифра складає 20 звернень.

Кількість звернень з інших питань, що надійшли протягом 6 місяців 2009 року :

-землекористування    - 3 ;

-фінансової політики   - 3 ;

-соціальної політики    - 9 ;

-житлової політики      - 13 ;

-екологій та природних ресурсів – 2 ;

-забезпечення дотримання законності – 2

 та інші питання.

За звітний період надійшло 8 колективних звернень. В цих зверненнях ставились такі питання, як встановлення огорожі на кладовищі по вул..І.Плиса, щодо ремонту доріг по вулицям міста та закриття руху вантажівок, надання допомоги у вирішенні питання газифікації вулиць Київська, Донецька та інші, надання обладнання для проведення дозвілля дітей по вул..8 Березня та інших вулицях міста, надання допомоги у встановленні огорожі по вул..Першотравнева,4.

Велика частина звернень вирішена позитивно -22, іншим надано роз’яснення про шляхи вирішення - 29 та надіслано за належністю в КП «Благоустрій»- 4 . Основна причина, яка заважає  результативно реагувати на звернення громадян, - недостатнє фінансування житлово-комунального господарства міста. Разом з цим проблеми в роботі зі зверненнями громадян породжуються й суб’єктивними причинами: переслані міськвиконкомом за належність звернення в комунальне підприємство своєчасно не розглядаються, відповідь надсилається заявнику із запізненням, у відповіді не вказуються конкретні терміни виконання робіт. Бувають випадки перенесення термінів контролю із звернень громадян. 

Надійшло 3 повторних звернення на усному прийомі у міського голови від гр.. Федорової Т.М. щодо підключення газу до будинку по вул.Освіти, 30.

Через органи влади  надійшло 1 звернення щодо надання допомоги  в добудові дитячого майданчика по вул. Г.Данилевського. Дана позиція обумовлена належністю його відправлення заявниками, бо переважна більшість проблем які порушуються в листах громадян, належить до повноважень міської ради, її  виконавчого комітету та підпорядкованих комунальних служб. У той же час практика показує, що і задовольняються вони безпосередньо виконкомом міської ради та комунальними службами  міста .

 Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення (пенсіонери, безробітні). Цю категорію громадян найбільше турбують питання комунального господарства та соціального захисту. Із загальної кількості звернень, що надійшли протягом 1 півріччя 2019 року до виконкому міської ради, кількість по категоріям громадян розподілилася таким чином:

-від  учасників війни  – 2 ; осіб з інвалідністю ІІ,ІІІ групи – 8, ветеранів праці – 7, «дітей війни» -3, пенсіонерів – 59 (72), одиноких матерів – 1, від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС –  1, пенсіонерів -13, робітників – 5,безробітних  -2.

У виконавчому комітеті міської ради проводиться робота по всебічному роз’ясненню громадянам можливостей подальшого вирішення їхніх проблем у разі неможливості виконаня за належністю. Посадовими особами постійно ведеться робота в цьому напрямі, надаються консультації громадянам на особистому прийомі та в телефонному режимі, за запитаннями сусідів та родичів і доводиться до відома заявників  в усному чи письмовому вигляді.

Для висвітлення роботи зі зверненнями громадян  використовуються  стенди міськвиконкому, які знаходяться у приміщенні і де громадяни можуть одержати інформацію, яка на сьогоднішній час найбільше їх турбує. У центрі уваги керуючого справами виконавчого комітету міськвиконкому знаходиться питання контролю за термінами розгляду звернень. Дотримання терміну розгляду звернень громадян здійснюється згідно зі ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”. Пересилка звернень за належністю відповідному органу чи посадовій особі відбувається у терміни, встановленні вимогами ст. 7 Закону України “Про звернення громадян”, про здійснені заходи повідомляється заявника.

Розгляд звернень здійснюється у відповідності до Закону України “Про мову”, відповіді заявникам надаються державною мовою.

Під час підготовки відповідей працівниками виконавчого комітету звертається особлива увага на якість та повноту наданих відповідей на предмет всебічного, об’єктивного і повного висвітлення питань, що були порушені у зверненнях.

Питання про додержання вимог Закону України “Про звернення громадян” , указів  Президента  та інших законодавчих актів з цього питання  постійно перебуває під контролем міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальників відділів, відповідальних працівників міськвиконкому, керівників підпорядкованих міській раді комунальних підприємств. Систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

Одним із найважливіших напрямів стабілізації суспільства є задоволення справедливих вимог громадян. З цією метою у виконавчому комітеті міської ради запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг   громадян, затверджені графіки прийому громадян керівниками ради та її   виконавчих органів.

 

Керуючим справами виконавчого комітету міської ради надається в разі необхідності практична та методична допомога щодо роботи зі зверненнями громадян у підпорядкованій міській раді комунальній службі. У виконавчому комітеті міської ради, КПТІ та КП «Благоустрій» вивішений графік прийому громадян керівниками та відповідальними посадовими особами.

Надаючи важливого значення подальшому вдосконаленню методів роботи зі зверненнями громадян, діловому і оперативному  вирішенню порушених в них питань, міський голова проводить особистий прийом кожного понеділка та середи тижня, у необхідних випадках, за участю керівників і фахівців відповідних комунальних служб міста та посадових осіб виконавчого апарату.

Комунальними службами міста  :

- КП “Благоустрій”, незважаючи на фінансову нестабільність, проводяться роботи по виконанню піднятих заявниками питань. На підприємстві проводиться щотижневий особистий прийом громадян, де можна вирішити конкретні питання безпосередньо з керівником ;

- КПТІ – проводиться щоденний особистий прийом громадян, питання вирішуються безпосередньо з директором та відповідними спеціалістами підприємства.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міськвиконкомом, його відділами, посадовими особами виконавчого апарату було вжито дієвих заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем населення міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності  кожного за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, по вдосконаленню системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                                    Г. ЖУДІНА

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.