Барвінківська міська громада
Харківська область, Ізюмський район

РІШЕННЯ від 29 жовтня 2019 року № 94/19 "Про  розгляд звіту Барвінківського комунального підприємства «Благоустрій» про стан сплати податків та вип

РІШЕННЯ

від 29 жовтня 2019 року                                                                         № 94/19

 

Про  розгляд звіту Барвінківського комунального підприємства

«Благоустрій» про стан сплати податків та виплати заробітної плати

 

        Заслухавши інформацію т.в.о директора Барвінківського комунального підприємства «Благоустрій»Камишова О.В. про стан сплати податків та виплати заробітної плати, з метою підвищення ефективності використання комунального майна та покращення показників фінансово-господарської діяльності підприємства, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Барвінкове, керуючись Господарським кодексом України, ст.ст.29,52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  виконавчий комітет Барвінківської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Інформацію про стан сплати податків та виплати заробітної плати Барвінківського комунального підприємства «Благоустрій» взяти до відома.

2.Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Рижова Н.С.), відділу з питань благоустрою та розвитку інфраструктури житлово-комунального господарства (Недвига В.О.) :

 

2.1.Щомісячно розглядати стан роботи підприємства з питання погашення населенням заборгованості з оплати за житлово-комунальні послуги;

2.2.Посилити контроль за дотриманням підпорядкованим комунальним підприємством фінансової дисципліни в частині своєчасної сплати податків, зборів, внесків та інших обов’язкових платежів, виплати заробітної плати;

 

3. Барвінківському комунальному підприємству «Благоустрій» (т.в.о. директора Камишов О.В.)  :

3.1.Забезпечити виконання доручень, наданих заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та відділом з питань благоустрою та розвитку інфраструктури житлово-комунального господарства з питання розгляду фінансово-господарської діяльності підприємства;

3.2.Забезпечити зростання обсягів доходів від виконання додаткових робіт, надання послуг;

3.3.Активізувати роботу з рекламування робіт та послуг, які виконуються підприємством;

3.4. Не допускати виникнення заборгованості зі сплати податків, зборів, внесків та інших обов’язкових платежів, виплати заробітної плати;

3.5.Забезпечити економне та раціональне використання енергетичних ресурсів, впровадження заходів, спрямованих на зменшення споживання енергоресурсів;

3.6.Надати пропозиції по ремонту та подальше використання технічно-несправних основних засобів;

3.7.Забезпечити зменшення заборгованості споживачів за спожиті житлово-комунальні послуги;

3.8.Забезпечити максимальне охоплення виконання власними силами робіт з поточного та капітального ремонту житлового фонду;

3.9.Забезпечити зростання обсягів доходів від виконання додаткових робіт/надання послуг на замовлення суб‘єктів господарської діяльності;

3.10.Проводити роз‘яснювальну роботу щодо можливості співфінансування проведення капітальних ремонтів багатоквартирних житлових будинків;

3.11.Продовжити роботу щодо забезпечення 100% охоплення усіх категорій споживачів угодами про надання послуг з вивезення побутових відходів;

 

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Рижову Н.С., начальника відділу з питань благоустрою та розвитку інфраструктури житлово-комунального господарства Недвигу В.О.

 

Міський голова                                                                                     О. БАЛО