Дата оприлюднення 30.05.2019

                                                                                                         ПРОЕКТ

УКРАЇНА

 

БАРВІНКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

___ сесія VІІ скликання

 

РІШЕННЯ

від «__» ____________ року                                                                    №___ -  VІІ

 

Про затвердження ставок єдиного податку в місті Барвінкове на 2020 рік

        

         Відповідно до статті 10, пункту 12.3 статті 12, пункту 293.2 статті 293 Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Барвінківська міська рада                                                        

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити з 01 січня 2020 року ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, незалежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць (крім категорій, зазначених у п.2):

- для першої групи платників єдиного податку у розмірі 10 (десяти) відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня податкового (звітного) року;

- для другої групи платників єдиного податку у розмірі 10 (десяти) відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року.

          2. Затвердити з 01 січня 2020 року ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які зареєстровані з 01.01.2020 року (за умови, що вказані особи які не були зареєстровані як ФОП в будь-який період часу з 01.01.2017 року по 31.12.2019 року включно) незалежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

         - для першої групи платників єдиного податку у розмірі 0 (нуль) відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня податкового (звітного) року;

         - для другої групи платників єдиного податку у розмірі 0 (нуль) відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року.

         3. Рішення ХVІ сесії Барвінківської міської ради VІІ скликання від 01.06.2018 року №882  «Про затвердження ставок єдиного податку в місті Барвінкове» втрачає чинність з 01.01.2020 року.

4. Контроль  за  виконанням  рішення покласти  на  постійну  комісію  Барвінківської міської  ради  з  питань планування, бюджету і фінансів, освіти, культури, молоді і спорту, соціального захисту населення, охорони здоров’я, депутатської діяльності і етики   (Курілова Л.П.).

 

 Міський голова                                                                         О.БАЛО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Єдиний податок

 

1. Платники податку

Платниками єдиного податку є суб’єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, визначені  пунктом 291.3, 291.4 статті 291 Податкового  Кодексу України.

Не можуть бути платниками єдиного податку першої-другої груп суб’єкти господарювання визначені пунктом 291.5 статті 291 Податкового  Кодексу України.

 

2. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є доходи платників єдиного податку, отримані ними від провадження підприємницької діяльності, які обкладаються єдиним податком,визначені статтею 292 Податкового Кодексу України.

 

3. Порядок визначення доходів та їх склад

Визначення доходів та їх склад для платників єдиного податку першої – другої груп визначено  пунктом 292.1-16 Податкового Кодексу України.

 

4. База оподаткування

Базою оподаткування для третьої  групи платників єдиного податку є обсяг доходу, визначений відповідно до вимог п.3 цього додатку.

 

5.Ставки єдиного податку

Ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цьому Додатку – прожитковий мінімум), другої групи - у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цьому Додатку - мінімальна заробітна плата). Визначені пунктом 293.1 статті 293 Податкового кодексу України.

 Для першої групи платників єдиного податку у розмірі 10 (десяти) відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня податкового (звітного) року;

Для другої групи платників єдиного податку у розмірі 10 (десяти) відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року.

6. Податковий період

Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої та другої груп є календарний рік, визначений пунктом 294.1 статті 294 Податкового Кодексу України.

7. Порядок нарахування та сплати податку

Порядок нарахування та сплати податку регулюються пунктами 295.1, 295.2, 295.4-295.8 статті 295 Податкового кодексу України.

 

8. Строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку

Платники єдиного податку першої – другої груп ведуть облік у порядку, визначеному статтею 296 Податкового Кодексу України.

 

9. Особливості нарахування, сплати та подання звітності з окремих податків і зборів платниками єдиного податку,  порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування, порядок реєстрації  та анулювання реєстрації платника єдиного податку, визначені статтями 297,298,299 Податкового кодексу України.

 

10. Відповідальність платника єдиного податку

Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до Податкового кодексу України за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій (Стаття 300 Податкового Кодексу України).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз впливу регуляторного акта

проекту рішення Барвінківської міської ради

«Про затвердження ставок єдиного податку в місті Барвінкове на 2020 рік»

 

Даний аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Барвінківської міської ради «Про затвердження ставок єдиного податку в місті Барвінкове на 2020 рік» (надалі – Проект рішення) підготовлений відповідно до вимог Податкового кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 року № 1151) та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

 

І. Визначення проблеми

Згідно зі статтею 10 та пунктом 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори в межах своїх повноважень.

Податковим кодексом України визначено, що органи місцевого самоврядування приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів та офіційно оприлюднюють до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується їх застосування.

Підпунктом 12.3.5 пункту 12.3 статі 12 Податкового кодексу України, передбачено, якщо міська рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов’язковими згідно з нормами Податкового кодексу України, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Податкового кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок.

Проблеми, які передбачається розв’язати шляхом державного регулювання:

- наповнення дохідної частини міського бюджету в результаті встановлення законним чином ставок єдиного податку на території Барвінківської міської ради;

- забезпечення дотримання вимог Податкового кодексу України щодо місцевих податків і зборів.

Проектом передбачається створення умов для надходження до бюджету міста коштів від плати податку. Дане рішення позитивно вплине на ринкове середовище та умови конкуренції.

Отже, з метою правового регулювання господарських і адміністративних відносин між органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання, недопущення суперечливих ситуацій, безумовного виконання вимог Податкового кодексу України, вказана проблема  потребує розв’язання шляхом прийняття рішення «Про затвердження ставок єдиного податку в місті Барвінкове на 2020 рік».

Доходи від плати єдиного податку за 2018 рік склали 3374,4 тис. грн.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту рішення:

 Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава (Органи місцевого самоврядування)

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не можливе, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобами державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією міської ради.

Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів з огляду на вимоги Податкового кодексу України, а саме, у разі, якщо міська рада у термін до 01 липня не прийняла та до 15 липня не оприлюднила рішення про встановлення місцевих податків і зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норми Податкового кодексу України, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів.  

Для вирішення існуючої проблеми необхідно затвердити рішення Барвінківської міської ради «Про затвердження ставок єдиного податку в місті Барвінкове на 2020 рік».

 

ІІ. Цілі державного регулювання

Проект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблеми, визначеної в попередньому розділі АРВ, в цілому. Основними цілями його регулювання є:

-  врегулювання сплати податку на території Барвінківської міської ради відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Податкового кодексу України;

- встановлення доцільних та обґрунтованих розмірів ставок місцевих податків, зокрема єдиного податку, відповідно до вимог Податкового кодексу України, які б враховували особливості території, інтереси громадян і суб’єктів господарювання та дозволили б збільшити наповнення дохідної частини міського бюджету;

- забезпечення прозорості та відкритості надходження та використання коштів бюджету;

- забезпечення максимальної прозорості та відкритості органів місцевого самоврядування та вдосконалення відносин між міською радою та суб’єктами господарювання, пов’язаними з оподаткуванням місцевими податками.

 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Не прийняття рішення (далі - Альтернатива 1)

 

 

 

 

 

 

 

Така альтернатива не є прийнятною, так як відповідно до підпункту 12.3.5. пункту 12.3. статті 12 Податкового кодексу України місцеві податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому податковим кодексом України за мінімальними ставками, що суттєво погіршить надходження до місцевого бюджету. Очікуванні витрати міського бюджету в результаті неприйняття рішення «Про затвердження ставок єдиного податку в місті Барвінкове на 2020 рік» складатимуть 537096 грн., що не дозволить профінансувати в повному обсязі соціально-економічні програми.  

Прийняття регуляторного акту (далі - Альтернатива 2)

 

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

До бюджету міської ради надійде 2148384 грн., що дозволить профінансувати соціально-економічні програми.

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави (органів місцевого самоврядування)

 Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Зменшення надходжень до бюджету

Альтернатива 2

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Дозволяє наповнювати місцевий бюджет.

Витрати на підготовку проекту регуляторного акту

 

 

 

 

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податкового кодексу України

 

 

Втратять пільги соціально незахищені мешканці територіальної громади. Прямі витрати полягають у сплаті за мінімальною ставкою податків

Альтернатива 2

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання – відкритість та прозорість дій органів місцевого самоврядування.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Дозволяє наповнювати місцевий бюджет.

Затрати часу, необхідні для вивчення положень про місцеві податки та збори та обговорення проекту рішення.

 

 

 

 

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 -

-

11

298

309

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

-

-

4

96

100

  

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні.

Відсутні

Альтернатива 2

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями

Затрати часу, необхідні для вивчення положень про місцеві податки та збори та обговорення проекту рішення. Суб'єкти господарювання будуть сплачувати єдиний податок за ставками згідно рішення міської ради, які складатимуть 2148384 грн.

 

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

0,00

Альтернатива 2

0,00

 

               IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

За результатами опрацювання альтернативних способів досягнення цілей державного регулювання здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 – цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблеми продовжує існувати).

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Не вирішує проблем вдосконалення плати єдиного податку та приведення її до норм чинного законодавства. В результаті справляння податків за мінімальними ставками зменшаться надходження до місцевого бюджету, що призведе до втрати громадянами соціальних виплат та пільг. Очікуванні втрати до місцевого бюджету складатимуть 537096 грн.

Альтернатива 2

4

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. До бюджету територіальної громади надійде орієнтовно 2148384 грн.

Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей, зокрема буде досягнуто балансу інтересів громади та платників податків.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

Вирішує проблеми вдосконалення плати єдиного податку. Приведення рішення ради  до норм чинного законодавства. Сплата податків за обґрунтованими ставками.

Громадяни та суб'єкти господарювання будуть сплачувати єдиний податок  за ставками згідно рішення міської ради.

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Наповнення місцевого бюджету.

Альтернатива 1

 

 

 

 

 

 

Сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України

 

 

 

 

 

 

Зменшення надходжень у місцевий бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

Останнє місце у рейтингу, так як не вирішує проблем вдосконалення плати єдиного податку та приведення її до норм чинного законодавства. Зменшення надходжень до бюджету.

                                                                                                                                             

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Не прийнятна,  оскільки не вирішує проблемних питань, які потребують негайного вирішення 

Змін в чинному законодавстві щодо встановлення єдиного податку

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив.

Змін в чинному законодавстві щодо встановлення єдиного податку

        

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Механізмом розв’язання вказаної вище проблеми є ухвалення рішення Барвінківської міської ради «Про затвердження ставок єдиного податку в місті Барвінкове на 2020 рік»  відповідно до вимог чинного законодавства.

Організаційні заходи для впровадження регулювання:

1. Розробка та оприлюднення проекту рішення «Про затвердження ставок єдиного податку в місті Барвінкове на 2020 рік»  та АРВ до нього з метою отримання зауважень та пропозицій.

2.Проведення консультацій з суб’єктами господарювання.

3.Підготовка експертного висновку відповідальної комісії, щодо відповідності проекту рішення вимогам Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

4. Отримання висновку від Державної регуляторної служби України.

5.Оприлюднення рішення.

6.Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

Встановлення запропонованих ставок єдиного податку на 2020 рік є основним механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми.

За результатами проведених розрахунків очікуваних витрат та вигод суб’єктів підприємницької діяльності, прогнозується, що прийняття зазначеного проекту рішення дозволить забезпечити баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування. А його застосування буде ефективним для вирішення проблеми, зазначених в розділі І цього АРВ.  

  

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків і зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

 

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Запропонований термін дії регуляторного акта один рік. В разі внесення змін до чинного законодавства України  в частині справляння місцевих податків та зборів, відповідні зміни будуть внесені до даного регуляторного акта.

 

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності регуляторного акта слід визначити не менше ніж за три кількісних показника, які безпосередньо характеризують результативність дії регуляторного акта та які підлягають контролю (відстеження результативності).

Для відстеження результативності дії регуляторного акта основними є такі показники:

1. Розмір надходжень до місцевого бюджету від сплати місцевих податків – 2148384 грн.;

2. Кількість платників єдиного податку, на яких поширюватиметься дія рішення – 309;

3. Рівень поінформованості платників податку з основних положень регуляторного акту – 90%

 

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде проведено розробником регуляторного акта у строки, визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та відповідно до методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (зі змінами та доповненнями).

 Базове відстеження результативності дії регуляторного акта буде здійснюватись до набрання чинності рішенням за статистичним методом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.             

Повторне відстеження передбачається здійснити через 1 рік після набрання чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження дії регуляторного акта передбачається здійснювати через кожні три роки після виконання заходів повторного відстеження протягом всього терміну його чинності.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів, які передбачається встановлювати шляхом аналізу якісних та кількісних показників дії цього акту, буде розглядатись можливість їх виправлення шляхом внесення відповідних змін.

 

 

Міський голова                                                                                                            О.БАЛО

 

 

Спеціаліст з юридичних питань та регуляторної політики

відділу земельних відносин, соціальних питань та

регуляторної політики

Юлія Коваленко

0509028710

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1.Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 24 квітня 2019 року по 24 травня 2019 року.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Наради, робочі зустрічі

3

Ознайомлення з регуляторним актом

2

Особисті зустрічі

5

Ознайомлення з регуляторним актом

3

Засідання постійної депутатської комісії Барвінківської міської ради з питань законності, правопорядку, захисту прав і законних інтересів громадян та питань житлово-комунального господарства

3

Учасники консультацій дійшли згоди про необхідність проекту рішення Барвінківської міської ради «Про встановлення транспортного податку в місті Барвінкове»

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

- кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 309 одиниць, у тому числі малого підприємництва 11 одиниць та мікропідприємництва 298 одиниць;

- питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 відсотки (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання» додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

 

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

 

Найменування оцінки

 

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

 

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

 

 

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

 

 

 Х

Х

 

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

 

 

 

 

 

 

 

 Х

Х

 

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

 

 

 

 

 

 Х

 

 

 

 

 

Х

 

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

 

 

 

 

 

 

 Х

 

 

 

 

 

 

 

Х

 

 

 

5

Інші процедури (уточнити)

(сплата податку)

3490

 

 

 

 

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

3490

 

 

 

 

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

309

 

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

1078410

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

 

 

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1 год. х 25,13 грн./год. = 25,13 грн..

 

 

 

 25.13

 

 

125,65

 

 

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу

суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

 2 год. х 25,13 грн./год. = 50,26 грн

 

 

 

 

 

50,26 грн

 

 

 

 

251,30 грн.

 

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Х

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Х

 

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Х

 

 

 

 

 

 

Х

 

 

 

 

Х

 

 

 

 

 

13

Інші процедури (уточнити)

Х

 Х

Х

 

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

75,39

 

 Х

 

 

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

309

 

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

23295,51

 

 

 Х

 

 

               

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва, що встановлюється цим рішенням, не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України.

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1078410

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

23295,51

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

1101705,51

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

1101705,51

 

5. Розроблення корегуючих (пом’якшуючих) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не має потреби, оскільки витрати на виконання запланованого регулювання мінімальні.

 

 

Міський голова                                                                                                             О. БАЛО

 

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних