Робота без бар’єрів: компенсацію за облаштування робочого місця для людини з інвалідністю можна отримати через Дію

Дата: 01.04.2024 10:25
Кількість переглядів: 34

Для усунення бар’єрів на робочому місці Уряд запровадив програму компенсацій роботодавцям за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю. Жодна людина не повинна відчувати бар’єрів, в якому б місці, чи на якій посаді вона б не працювала. Роботодавці отримали можливість зробити робоче середовище для своїх працівників максимально комфортним та безпечним. Вони можуть придбати для співробітників з інвалідністю необхідні їм меблі, обладнання, допоміжні засоби, а держава компенсує їх вартість. Отримати таку компенсацію вже можна швидше й простіше - через портал Дія.

Відповідно до умов програми, роботодавець може отримати компенсацію за облаштування робочого місця за працевлаштованих людей з 1 групою інвалідності — до 106,5 тис. грн, з 2 групою інвалідності — до 71 тис. грн.

Перелік допоміжних засобів досить великий. Він, зокрема, включає такі позиції:

  • меблі та фурнітура для робочих місць;

  • комп’ютери та оргтехніка;

  • програмне забезпечення;

  • поручні та бруси;

  • машини для виробництва та оброблення;

  • засоби для захисту здоров’я і безпеки на робочих місцях тощо.

Більш докладний перелік допоміжних засобів для облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю викладений у додатку 1 до Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю zakon.rada.gov.ua/laws/show/893.

Щоб отримати компенсацію за облаштування робочого місця для людини з інвалідністю через портал Дія, роботодавцю необхідно:

авторизуватися на порталі Дія за допомогою КЕП;

заповнити заяву: вказати дані про особу з інвалідністю та облаштоване робоче місце;

прикріпити документи, які підтверджують працевлаштування, купівлю допоміжних засобів та довідку медико-соціальної експертної комісії, яка засвідчує інвалідність співробітника;

вказати IBAN свого рахунку;

підписати заяву КЕПом.

Рішення буде ухвалене впродовж 10 робочих днів та надсилається роботодавцю протягом 3 робочих днів з дати його прийняття на адресу електронної пошти. У разі позитивного рішення - кошти надійдуть на рахунок впродовж 5 робочих днів.

Також роботодавець може отримати компенсацію через подання заяви до центру зайнятості в паперовій або електронній формі.

Більш детальна інформація за посиланням https://www.dcz.gov.ua/storinka/kompensaciya Також звертайтеся до фахівців Барвінківського відділу Ізюмської філії Харківського обласного центру зайнятості за тел.:       (057) 765-30-84 або онлайн у телеграм https://t.me/IziumFiliiaHOCZ .

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних