Робота без бар’єрів: компенсацію за облаштування робочого місця для людини з інвалідністю можна отримати через Дію

Дата: 01.04.2024 10:25
Кількість переглядів: 181

Фото без опису

Для усунення бар’єрів на робочому місці Уряд запровадив програму компенсацій роботодавцям за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю. Жодна людина не повинна відчувати бар’єрів, в якому б місці, чи на якій посаді вона б не працювала. Роботодавці отримали можливість зробити робоче середовище для своїх працівників максимально комфортним та безпечним. Вони можуть придбати для співробітників з інвалідністю необхідні їм меблі, обладнання, допоміжні засоби, а держава компенсує їх вартість. Отримати таку компенсацію вже можна швидше й простіше - через портал Дія.

Відповідно до умов програми, роботодавець може отримати компенсацію за облаштування робочого місця за працевлаштованих людей з 1 групою інвалідності — до 106,5 тис. грн, з 2 групою інвалідності — до 71 тис. грн.

Перелік допоміжних засобів досить великий. Він, зокрема, включає такі позиції:

  • меблі та фурнітура для робочих місць;

  • комп’ютери та оргтехніка;

  • програмне забезпечення;

  • поручні та бруси;

  • машини для виробництва та оброблення;

  • засоби для захисту здоров’я і безпеки на робочих місцях тощо.

Більш докладний перелік допоміжних засобів для облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю викладений у додатку 1 до Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю zakon.rada.gov.ua/laws/show/893.

Щоб отримати компенсацію за облаштування робочого місця для людини з інвалідністю через портал Дія, роботодавцю необхідно:

авторизуватися на порталі Дія за допомогою КЕП;

заповнити заяву: вказати дані про особу з інвалідністю та облаштоване робоче місце;

прикріпити документи, які підтверджують працевлаштування, купівлю допоміжних засобів та довідку медико-соціальної експертної комісії, яка засвідчує інвалідність співробітника;

вказати IBAN свого рахунку;

підписати заяву КЕПом.

Рішення буде ухвалене впродовж 10 робочих днів та надсилається роботодавцю протягом 3 робочих днів з дати його прийняття на адресу електронної пошти. У разі позитивного рішення - кошти надійдуть на рахунок впродовж 5 робочих днів.

Також роботодавець може отримати компенсацію через подання заяви до центру зайнятості в паперовій або електронній формі.

Більш детальна інформація за посиланням https://www.dcz.gov.ua/storinka/kompensaciya Також звертайтеся до фахівців Барвінківського відділу Ізюмської філії Харківського обласного центру зайнятості за тел.:       (057) 765-30-84 або онлайн у телеграм https://t.me/IziumFiliiaHOCZ .

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних