Інформація про вихід на китайський ринок українських експортерів
Посольством України в Китайській Народній Республіці (далі - Посольство) встановлено контакти з однією з найбільших у світі онлайн-платформ "JD" (JD.com, Jingdong Mall), основним видом діяльності якої є Інтернет-торгівля та електронна комерція. Компанія також є однією із найбільших платформ у китайському сегменті Інтернету за моделлю B2C. За об'ємом транзакцій посідає третє місце серед найбільших глобальних Інтернет-компаній, поступаючись лише Amazon та Alphabet. Кількість активних покупців, що користуються послугами компанії, перевищує 440 мільйонів.
За результатами проведених переговорів досягнуто принципової домовленості про створення постійно діючого українського Національного павільйону. Основними перевагами створення Національного павільйону є:
- можливість відправлення експортерами своїх товарів одним спільним контейнером;
- спрощені митні процедури;
- наявність додаткових конкуретних переваг (коли при купівлі одного виду продукції клієнт також переглядає й інші, представлені у павільйоні);
- можливість демонстрації туристичного потенціалу країни.
Вартість користування онлайн платформою для Національного павільйону складає 1000 дол. США на рік. За кожну продану одиницю товару китайській компанії необхідно сплатити комісію у розмірі від 2% до 8% його фактичної вартості, що включає також і рекламу в китайському Інтернет-середовищі.
Крім того, передбачено гарантійний внесок (єдиний для усього Національного павільойну, який залежить від типу товару, що продаються), який є гарантією якості товарів та повертається у разі закриття павільойну. Такі умови дають можливість українським експортерам (якщо вони виступатимуть єдиним пулом) за відносно невеликі капіталовкладення вийти на місцевий ринок та розширити власні експортні можливості.